Sivut

sunnuntai 6. toukokuuta 2012

jännä juttu kyllä

oujee kohta on jo 20 lukijaa OMK :o !!!!!111 en harrasta mitään juhlapostauksia, mutta katotaan nyt tuleeko kahdenkymmenen lukijan kohdalla joku tavallista öö runsaampi postaus :D mä vaan ihmettelen että miten mun blogi on saanu näin paljon suosiota, koska mun mielestä tää on aika surkee xd mutta hyvä vaan että te tykkäätte. ja muistakaas aina kommentoida tonne alas ~

otin taas eilen jotain kuvia, mut en nyt laita niitä kaikkii tänne. laitan jotain randomeita vanhoja ja sit noita uusia :>

joo tossa on mun gerbiilit :D pikkusen hankala saada tarkkaa kuvaa kun ne heiluu koko aika .. xd

-------------------


4 kommenttia:

  1. uiii tuo vika kuva :3333 ja helposti sul on 20 lukijaa, ei tää mikää huono blogi oo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no varmaa suuri osa blogien omistajien mielestä oma blogi on huono :pp paitsi mun mielestä 8oo

      Poista
    2. no niinhän se on. tai no ei tää nyt mun mielestä surkee oo mut ei tää nyt mikää kauheen hyväkää :D + ja sulla on ihana ploki ja vielä ihanammat nuket :3

      Poista